понеделник, 21 юли 2014 г.

МИСЛИ ЦВЕТНО

За Картичкофурийско предизвикателство #226 -"Картичка тип пачуърк" .Не  знам дали моята картичка се получи точно тип пачуърк -по скоро тип български пачуърк или казано по нашенски "'черга",но за всички елементи съм използвала остатъци от листи с дизайнерска или цветна хартия с което до известна степен съм спазила принципа на пачуърка .След което искам да благодаря на Соня,че с нейната задачка успя да разчисти част от натрупалите се "много важни" изрезки,които като количество  застрашително нарастват на моята работна маса.ОТ СЪРЦЕ ТИ БЛАГОДАРЯ СОНЯ! Дано скоро има друго подобно предизвикателство,че остана още доста за разчистване :).

2 коментара:

  1. Много сладурски и свеж бухльо. :) Хареса ми. Успех в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  2. На това се казва позитивна картичка:)С много готино полсание.Разсмя ме с израза "тип български пачуърк ".И не чакай следващо предизвикателство,за да създадеш отново такъв вид картичка.Сигурна съм,че има много вдъхновяващи неща около теб.Благодаря ти,че се включи в предизвикателството и бъди все такъв оптимист.

    ОтговорИзтриване