събота, 20 декември 2014 г.

Отново Cristmas

Привет на всички надникнали тук!Представям ви поредната коледно- новогодишна картичка, която все повече ме навежда на мисълта, че въпреки прекрасното слънчево време навън, аз задобрявам в правенето на кофти снимки.Струва ми се, че сега е момента да се поровя в интернет за публикации за начинаещи фотолюбители  или как да направим прилична снимка въоръжени с непрофесионален фотоапарат и едното голо желание за перфектната снимка.Но върху това ще разсъждавам в следващите няколко почивни за мене дни :):):),а сега се включвам в КФП 247- Да работим със шаблоните за рязане и СМС#62 Cristmas  и ССН#186- Cristmas.Идеята да използвам за основа почти изцяло крафткартон с минимално количество дизайнерска хартия срещнах някъде из интернет,но за съжаление не мога да дам линк защото обикновено нещо го запаметявам като идея без да помня откъде.Идеята ми допадна най-вече защото мога да оползотворя успешно останалите малки парчета от дизайнерска хартия използвани в други проекти, които отлежават (някои от доста дълго време) на работната ми маса :) -един вид разчистване или как да съчетаем полезното с приятното.Но крайният резултат ми хареса и със сигурност ще я използвам пак .Сега си допивам с удоволствие и последната глътка хубаво червено вино (Наздраве!) и ви пожелавам приятна вечер!

1 коментар:

  1. И аз искам такива топли ръкавички :) Много красива картичка - излъчва топлината на празника! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството при Картичкофуриите! Весели празници и Успех!

    ОтговорИзтриване