петък, 8 май 2015 г.

Ключ към щастието просто..... НЯМА:)




Привет !С голямо удоволствие ви показвам една от малкото ми ГОЛЕМИ картички формат А5 която направих за рождения ден на една приятелка.Получи ми се малко .....необичайна за картичка.Цъфналото пълзящо по "стената" растение е част от някакво венче ,което съм купувала преди доста време,птичето е дървено,водното конче е изрязан и оцветен от мен печат , минат отгоре с глоси за блясък, но нещо блясъкът не се вижда на снимките,ключът е дървен оцветен със златна акрилна боя, която блести, но и това не се вижда:) и за всичко е виновен фотоапаратът на една готина моя приятелка, която ми го даде назаем да снимам, защото просто трябва да си купя нов фотоапарат ,но не знам кога ще стане това:) и липсата на достатъчно слънце точно по време на снимките. Въпреки, че снимките не се получиха идеални, смятам че доста добре ми се получи картичката като идея и даже като изпълнение(ама пък съм скромна) :):):).И за това реших смело да я включа в http://hartienivalshebstva.blogspot.com/2015/04/blog-post.html - за бляскавите елементи вече обясних :) и http://cardsaddicted.blogspot.com/2015/05/258.html .Да ви е пролетно, слънчево и разбрахте ,надявам се, какво ви трябва за да живеете и да  се радвате на живота:)Усмивки за всички!

4 коментара:

  1. няма нужда да си скромна Поли, картичката е много идейна и добре направена.

    ОтговорИзтриване
  2. :) Снощи я видях и заспивайки, реших още шом се събудя да ти кажа колко съм впечатлена от креативния ти ум! Възхищавам се на идеите ти, прецизната работа, както и на широката ти усмивка във всякакви ситуации!!!
    Прегръдки!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
  3. Уникална! Много харесвам картички с такъв замисъл. Твоето изпълнение е страхотно и посланието напълно си пасва. Благодаря ти, че се включи този месец при нас в Хартиени Вълшебства.

    Мария

    ОтговорИзтриване
  4. Приказна картичка! Много ми харесва, поздравления!

    ОтговорИзтриване