вторник, 13 октомври 2015 г.

CAS CRISMAS 2015 / Първа коледна от колекция 2015

Привет :)!Представям ви първата си картичка от тазгодишната си Коледно-Новогодишна колекция :):):)!Някак съвсем естествено се получи в предпочитания от мен CAS стил (все пак уточнявам, че предпочитан не значи че го умея, просто все натам ме влече когато са ми развързани ръцете -разбирай без един куп изисквания по даден проект) и на предпочитания ми крафт картон .Самият печат е малко голям и обзема картичката ,като леко я тласка извън изчистения стил, но аз си я виждам като такава :):):)!Няма да я включа в никакво предизвикателство, просто си я направих за собствено удоволствие и искам да ви пожелая много хубави, нови и реализирани Празнично-Коледно-Новогодишни идеи !Усмивки за всички :):):) !

3 коментара:

  1. За пореден път надниквам при теб с надеждата да ме усмихнеш и познай! За пореден път широката ти усмивка стопля студената есенна вечер и разгонва меланхолията. Обичам картичките ти, Поли! Благодаря ти, че си каквато си :)
    Прегръдки!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Иренка, за милите думи !Радост е за мен ,че те познавам:)

      Изтриване
  2. Много е готина, Поли! Мисля, че изчистените картички ти се получават!! Целувки..

    ОтговорИзтриване