понеделник, 1 февруари 2016 г.

Любов в кутийка / Love box


Привет , седящи пред компютъра крафтъри ! Имам покупки, които отлежават с месеци и дори с години, докато им дойде времето и моето вдъхновение по отношение на тях :)!Тази кутийка е една от тях- китайска, дървена, евтина и дефектна, както се оказа впоследствие :).Но това изобщо не ме притесни в първият ми опит с  дървени кутийки.Естествено не мина без грешки като при почти всички "за първи път".Кой да се сети например, че трябва да се развие закопчалката и след всичките му мазания ,тампонирания и декорации да се завинти отново:)Но след като я оцапах подобаващо с гесо,реших че ще я оставя така,пък ако се обели обели.Декорирах си я по мой вкус с шаблон и структурна паста,печат и всичко друго, което се вижда и воала :)Все пак оставам с някаква вътрешно чувство за недовършеност- може би трябва с нещо да се запечата, лакира или знам ли какво ? Всичките тези безброй материали за микс медиа ,декупаж и други подобни техники, които виждам по крафт магазинчетата и на които даже не мога да запомня имената и предназначението ,ме карат да се чувствам твърде неподготвена, когато се впускам в такива проекти.Крайният резултат се получи някак "raw", но ще го сложа в графа "търсени ефекти":):):)!Благодаря ви че ме изчетохте и бъдете щастливи,а кутийката с цялата и прелест включвам в http://kartishok-challenges.blogspot.bg/2016/01/mmp9hearts.html ,http://cardsaddicted.blogspot.bg/2016/01/6.html - КФП #103 , http://cardmaniachallenges.blogspot.bg/2016/02/cmc77-add-some-red.html , http://crazychallenge.blogspot.bg/2016/02/cch-215.html и http://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.bg/2016/02/ltscb-71-have-heart.html.Една снимка и на вътрешността на кутийката

11 коментара:

  1. Наистина е прелестна, Поли! :)
    Прегръдки!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
  2. Поли, чудесна идея да прибереш Любовта на топло в красивата кутийка. На мен си ми изглежда съвсем завършена. Хич да не те плашат бурканчета - вземаш едно две и забравяш за останалите 100 вида :) Аз така правя.

    ОтговорИзтриване
  3. This is an amazing creation! I love all the components of it. Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck. Hugs, Robin

    ОтговорИзтриване
  4. Stunning box.
    Hope you will also join our challenge here http://mycraftingstories.blogspot.co.id/2016/02/challenge-2-anything-goes-dt-call.html

    Hugs,
    Merlina
    My Crafting Stories

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна е, Поли! И си е съвсем завършена. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. На мен си ми изглежда съвсем завършена и много ми харесва. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Поли, чудна е! Според мен няма какво повече да й се довършва, защото отвсякъде е завършена и прекрасна. ☻

    ОтговорИзтриване
  8. Such a lovely little box. I love your touch of red :)
    Thanks for playing with us at Card mania, hope you will join us again :) Kajcyika

    ОтговорИзтриване
  9. Никой първи опит не е минал без грешки Поли.Важен е обаче крайният резултат и това е една прекрасна кутийка готова да побере мноооого любов!
    Благодаря ти , че реши да я покажеш при нас.

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасен подарък за Свети Валентин! И на мен си ми изглежда съвсем завършена, така, че смело дерзай напред :) Благодаря ти, че участва при нас в Шурите предизвикателства, късмет и до нови срещи в кибер пространството :)

    ОтговорИзтриване
  11. Beautiful card !
    Thanks for joining us at The Crazy Challenges ans good Luck !
    MARYVONNE DT Member

    Envoyé de mon iPad

    ОтговорИзтриване